Książka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788377806302
  • Ilość stron: 222
  • Format: 14.5x20.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 33,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 33,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kryzys marketingu politycznego - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)

Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych, gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych, gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian (w tym i politycznych). W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń (wypadków), z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu.
Mamy nadzieję, że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce.
Agnieszka Kasińska-Matryka, Robert Wiszniowski


Szczegóły: Kryzys marketingu politycznego - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)

Tytuł: Kryzys marketingu politycznego
Autor: Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN: 9788377806302
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 222
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.285 kg


Recenzje: Kryzys marketingu politycznego - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×