Kryzys marketingu politycznego
Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Kryzys marketingu politycznego
Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788377806302
- Ilość stron: 222
- Format: 14.5x20.5 cm
- Oprawa: oprawa broszurowa
Niedostępna
Opis: Kryzys marketingu politycznego - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych, gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych, gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian (w tym i politycznych). W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń (wypadków), z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu.
Mamy nadzieję, że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce.
Agnieszka Kasińska-Matryka, Robert Wiszniowski
Szczegóły: Kryzys marketingu politycznego - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Tytuł: Kryzys marketingu politycznego
Autor: Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN: 9788377806302
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 222
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.285 kg