200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Książka

200 odpowiedzi na pytania z marketingu

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788376418643
  • Ilość stron: 312
  • Format: 16.0x22.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: 200 odpowiedzi na pytania z marketingu - Tadeusz Wojciechowski

prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:
Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.


Szczegóły: 200 odpowiedzi na pytania z marketingu - Tadeusz Wojciechowski

Tytuł: 200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376418643
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Format: 16.0x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: 200 odpowiedzi na pytania z marketingu - Tadeusz Wojciechowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: