200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Tadeusz Wojciechowski
200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Tadeusz Wojciechowski
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788376418643
- Ilość stron: 312
- Format: 16.0x22.9
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: 200 odpowiedzi na pytania z marketingu - Tadeusz Wojciechowski
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:
Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.
Szczegóły: 200 odpowiedzi na pytania z marketingu - Tadeusz Wojciechowski
Tytuł: 200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376418643
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Format: 16.0x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Recenzje: 200 odpowiedzi na pytania z marketingu - Tadeusz Wojciechowski
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Tadeusz Wojciechowski (5)
- Klasyka Dla Dzieci Cz. II (Soliton) - miękka
- Przyjaciel Boga. Dzieje wielkiego pontyfikatu 1978 - 2003. Film VHS (Biały Kruk) - pudełko
- Śmierć i zmartwychwstanie ciała człowieka (Petrus) - Miękka
- Zamach na II RP. Elity na celowniku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Potrzeba zmian w samorządzie terytorialnym (Scholar) - Miękka ze skrzydełkami