Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych

Książka

Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce
Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce - Agnieszka Hess

Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej, i dalej ? społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej. Ważnym aspektem tego procesu jest mediatyzacja działania instytucji systemu demokratycznego, w tym przypadku organizacji pozarządowych, działających na polskiej scenie publicznej. Nie mniej istotna jest również artykulacja ich interesów, a także deliberatywna treść działań podejmowanych w wymiarze publicznym. Ten obszar zagadnień stał się przedmiotem badań empirycznych (wywiady pogłębione; analiza zawartości), prowadzonych przez autorkę wśród przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz dziennikarzy mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką sektora pozarządowego. Wyniki badań ujawniają wyraźną asymetrię oczekiwań obu stron co do transmitowanych w przekazie mediów reprezentacji medialnych organizacji pozarządowych oraz sposobów zakotwiczania działalności organizacji pozarządowych w sferze publicznej. To bardzo istotny sygnał, wskazujący, że w procesie komunikacji politycznej pomiędzy organizacjami pozarządowymi i mediami jest jeszcze wiele do zrobienia.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas


Szczegóły: Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce - Agnieszka Hess

Tytuł: Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce
Podtytuł: Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych
Autor: Agnieszka Hess
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323335276
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg


Recenzje: Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce - Agnieszka Hess

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×