Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka
Robert Cialdini
Wywieranie wpływu na ludzi
Teoria i praktyka
Robert Cialdini
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788374894937
- Ilość stron: 328
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania
Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji
Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął
Jak obronić się przed wpływem innych na nasze dacyzje
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.
Szczegóły: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Tytuł: Wywieranie wpływu na ludzi
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Robert Cialdini
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374894937
Tytuł oryginału: Influence. Science and Practice
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wojciszke Bogdan
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 328
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.68 kg
Recenzje: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Robert Cialdini (16)
- TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Przyjaciel i wróg. (Smak Słowa) - miękka ze skrzydełkami
- The Asshole Survival Guide (Penguin Books) - Miękka
- Mit charyzmy (Rebis) - Miękka
- Pre-Swazja (GWP) - Twarda z obwolutą
- Nasz wpływowy i uległy umysł (Amber) - Miękka
- Wywieranie wpływu na ludzi (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- Sto technik wpływu społecznego (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (Onepress) - Twarda
- Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych (Onepress) - Miękka
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Błądzą wszyscy (ale nie ja) (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Fake news (Rebis) - Miękka ze skrzydełkami
- Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV (Helion) -
- Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (GWP) - Miękka ze skrzydełkami