Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

,

Książka

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788324673223
  • Ilość stron: 196
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - Binsztok Aleksander, Zuzański Tymoteusz

Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak robią to najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!


Szczegóły: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - Binsztok Aleksander, Zuzański Tymoteusz

Tytuł: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Autor: Binsztok Aleksander, Zuzański Tymoteusz
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324673223
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 196
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - Binsztok Aleksander, Zuzański Tymoteusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: