E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym Analiza i próba oceny
Żurak-Owczarek Cecylia
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym
Analiza i próba oceny
Żurak-Owczarek Cecylia
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788375258806
- Ilość stron: 271
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym - Żurak-Owczarek Cecylia
Zdanie nie ma biznesu bez e-biznesu wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją fizyczną obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.
Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.
Od Autorki
Szczegóły: E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym - Żurak-Owczarek Cecylia
Tytuł: E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym
Podtytuł: Analiza i próba oceny
Autor: Żurak-Owczarek Cecylia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375258806
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 271
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.465 kg