Finansowanie strategii marketingowych
Grzegorczyk Wojciech
Finansowanie strategii marketingowych
Grzegorczyk Wojciech
- Wydawnictwo: Branta
- Rok wydania: 2003
- ISBN: 8389073323
- Ilość stron: 134
- Format: 14.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Finansowanie strategii marketingowych - Grzegorczyk Wojciech
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Szczegóły: Finansowanie strategii marketingowych - Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Finansowanie strategii marketingowych
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Wydawnictwo: Branta
Kod paskowy: 9788389073327
ISBN: 8389073323
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 134
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.155 kg