Finansowanie strategii marketingowych

Książka

Finansowanie strategii marketingowych

  • Wydawnictwo: Branta
  • Rok wydania: 2003
  • ISBN: 8389073323
  • Ilość stron: 134
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 38,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Finansowanie strategii marketingowych - Grzegorczyk Wojciech

Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.


Szczegóły: Finansowanie strategii marketingowych - Grzegorczyk Wojciech

Tytuł: Finansowanie strategii marketingowych
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Wydawnictwo: Branta
Kod paskowy: 9788389073327
ISBN: 8389073323
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 134
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.155 kg


Recenzje: Finansowanie strategii marketingowych - Grzegorczyk Wojciech

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Grzegorczyk Wojciech (1)