Pięć najważniejszych pytań

, ,

Książka

Pięć najważniejszych pytań

, ,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326445262
  • Ilość stron: 116
  • Format: 20.1x14.2
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Pięć najważniejszych pytań - Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy Kim są nasi klienci Co cenią nasi klienci Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań


Szczegóły: Pięć najważniejszych pytań - Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein

Tytuł: Pięć najważniejszych pytań
Autor: Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326445262
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 116
Format: 20.1x14.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.15 kg


Recenzje: Pięć najważniejszych pytań - Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: