Zarządzanie w mediach
Kowalski Tadeusz
Zarządzanie w mediach
Kowalski Tadeusz
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326444777
- Ilość stron: 312
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie w mediach - Kowalski Tadeusz
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.
Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:
- zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
- analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
- kształtowanie portfolio firm medialnych,
- opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
- marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
- wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.
W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.
Szczegóły: Zarządzanie w mediach - Kowalski Tadeusz
Tytuł: Zarządzanie w mediach
Autor: Kowalski Tadeusz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326444777
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Oprawa: Miękka
Recenzje: Zarządzanie w mediach - Kowalski Tadeusz
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Kowalski Tadeusz (6)
- Rynek i katedra (Nieoczywiste) - Miękka
- Ecie Pecie o wszechświecie wynalazku i komecie (Ongrys) - Twarda
- Nauka była ich przeznaczeniem (Dom Literatury w Łodzi) - Miękka
- Atlas hub i innych grzybów nadrzewnych (Multico) - Twarda
- Krzysztof Teodor Toeplitz (Scholar) - Miękka
- Turkologia we wschodniej Europie i jej znaczenie dla mniejszości turkijskich. (FNCE) - miękka