Copywriting Jak sprzedawać słowem

,

Książka

Copywriting
Jak sprzedawać słowem

,

  • Wydawnictwo: Samo Sedno
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788377883006
  • Ilość stron: 208
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Copywriting - Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk

?No to Frugo?, ?Żubr występuje w puszczy?, ?Zawsze Coca-Cola? czy ?Nike. Just do it!? to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.


Szczegóły: Copywriting - Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk

Tytuł: Copywriting
Podtytuł: Jak sprzedawać słowem
Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Wydawnictwo: Samo Sedno
ISBN: 9788377883006
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.344 kg


Recenzje: Copywriting - Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: