Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka
Robert Cialdini
Wywieranie wpływu na ludzi
Teoria i praktyka
Robert Cialdini
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788374895293
- Ilość stron: 328
- Format: 17.0x24.5cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
Szczegóły: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Tytuł: Wywieranie wpływu na ludzi
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Robert Cialdini
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374895293
Tytuł oryginału: Influence. Science and practice
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wojciszke Bogdan
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 328
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.7 kg
Recenzje: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Robert Cialdini (16)
- TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Przyjaciel i wróg. (Smak Słowa) - miękka ze skrzydełkami
- The Asshole Survival Guide (Penguin Books) - Miękka
- Mit charyzmy (Rebis) - Miękka
- Pre-Swazja (GWP) - Twarda z obwolutą
- Nasz wpływowy i uległy umysł (Amber) - Miękka
- Wywieranie wpływu na ludzi (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- Sto technik wpływu społecznego (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (Onepress) - Twarda
- Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych (Onepress) - Miękka
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Błądzą wszyscy (ale nie ja) (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Fake news (Rebis) - Miękka ze skrzydełkami
- Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV (Helion) -
- Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (GWP) - Miękka ze skrzydełkami