Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne

,

Podręcznik

Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne

,

  • Producent: WSiP
  • Rok produkcji: 2013
  • ISBN: 9788302135422
  • Ilość stron: 233
  • Format: 16.5 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 60,30 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,30 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne - Bartłomiej Walas, Zygmunt Kruczek

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik obsługi turystycznej. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży imprez i usług turystycznych).



Książka pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.







Szczegóły: Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne - Bartłomiej Walas, Zygmunt Kruczek

Tytuł: Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Bartłomiej Walas, Zygmunt Kruczek
Producent: WSiP
ISBN: 9788302135422
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 233
Format: 16.5 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne - Bartłomiej Walas, Zygmunt Kruczek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×