Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Mruk Henryk, Stępień Beata
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Mruk Henryk, Stępień Beata
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788320821444
- Ilość stron: 240
- Format: 16.1x23.7
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Mruk Henryk, Stępień Beata
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:
istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;
tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych;
wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań;
opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw;
kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych;
wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym;
wartość na rynku produktów kosmetycznych;
wartość na rynku produktów żywnościowych.
Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.
Szczegóły: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Mruk Henryk, Stępień Beata
Tytuł: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Autor: Mruk Henryk, Stępień Beata
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821444
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 240
Format: 16.1x23.7
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.37 kg