O własnej promocji środków przekazu w Polsce Między teorią a praktyką

Książka

O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Między teorią a praktyką

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375454994
  • Ilość stron: 218
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: O własnej promocji środków przekazu w Polsce

Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki


Szczegóły: O własnej promocji środków przekazu w Polsce

Tytuł: O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Podtytuł: Między teorią a praktyką
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454994
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 218
Oprawa: Miękka


Recenzje: O własnej promocji środków przekazu w Polsce

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×