O własnej promocji środków przekazu w Polsce Między teorią a praktyką
O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Między teorią a praktyką
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375454994
- Ilość stron: 218
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Szczegóły: O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Tytuł: O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Podtytuł: Między teorią a praktyką
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454994
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 218
Oprawa: Miękka