Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788377844663
- Ilość stron: 240
- Format: 17.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.
Producent:
Wydawnictwo UMCS
ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin (PL)
tel: 81 537 53 02
email: [email protected]
Szczegóły: Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Tytuł: Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844663
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 240
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg