Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

Książka

Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788377844663
  • Ilość stron: 240
  • Format: 17.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 40,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.


Szczegóły: Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

Tytuł: Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844663
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 240
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg


Recenzje: Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×