Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

,

Książka

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

,

  • Wydawnictwo: BL Info
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788389537836
  • Ilość stron: 219
  • Format: 15.5x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Björn Lundén, Ulf Svensson

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.


Szczegóły: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Björn Lundén, Ulf Svensson

Tytuł: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Björn Lundén, Ulf Svensson
Wydawnictwo: BL Info
ISBN: 9788389537836
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 219
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Björn Lundén, Ulf Svensson

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: