Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki

,

Książka

Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2003
  • ISBN: 8301139609
  • Ilość stron: 605
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 47,15 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 47,15 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki - Gerrit Antonides, W. Fred van Raaij

Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zachowaniem konsumenta, uwzględniające wszystkie jego aspekty oraz cały proces decyzyjny w kontekście ekonomicznym, psychologicznym, socjologicznym i historycznym. Autorzy omawiają zachowania nabywców w pełnym cyklu konsumpcji - od orientacji, wyboru, kupna poprzez użytkowanie, aż do pozbycia się produktu.


Szczegóły: Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki - Gerrit Antonides, W. Fred van Raaij

Tytuł: Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki
Autor: Gerrit Antonides, W. Fred van Raaij
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Kod paskowy: 9788301139605
ISBN: 8301139609
Kategoria: Podręczniki
Szkoła wyższa

Tytuł oryginału: CONSUMER BEHAVIOUR. A EUROPEAN PERSPECTIVE
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zagrodzki Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 605
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.865 kg


Recenzje: Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki - Gerrit Antonides, W. Fred van Raaij

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×