Pedagogika wczesnoszkolna Tom 2 Uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej
Pedagogika wczesnoszkolna Tom 2
Uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788377806371
- Ilość stron: 300
- Format: 15.5x22.5cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Pedagogika wczesnoszkolna Tom 2
Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społecznokulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wcześnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 710 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
Z Wprowadzenia
Szczegóły: Pedagogika wczesnoszkolna Tom 2
Tytuł: Pedagogika wczesnoszkolna Tom 2
Podtytuł: Uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377806371
Numer tomu: 2
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 300
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.448 kg
Redakcja: Kopaczyńska Iwona, Magda-Adamowicz Marzenna, Nyczaj-Drąg Mirosława