Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2
Agnieszka Bala
Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2
Agnieszka Bala
- Wydawnictwo: Arson
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788361022305
- Ilość stron: 60
- Format: 21.0x30.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2 - Agnieszka Bala
Rozwojowy model terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.
Zadania zawarte w książkach „Myślę, czytam, rysuję” są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty.
Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.
Książeczki „Myślę, czytam, rysuję” przeznaczone są dla:
- dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,
- dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości w rozwoju.
Książki „Myślę, czytam, rysuję” to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka.
Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.
Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.
Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.
Szczegóły: Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2 - Agnieszka Bala
Tytuł: Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2
Autor: Agnieszka Bala
Wydawnictwo: Arson
Seria: Rozwojowy model terapii
ISBN: 9788361022305
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 60
Format: 21.0x30.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg
Recenzje: Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2 - Agnieszka Bala
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Agnieszka Bala (20)
- Stymulacja prawej i lewej półkuli 9 Ćw. przygot. (Arson) - broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 6. Kategoryzacja tematyczna (Arson) - Miękka
- Stymulacja 5. Analiza i synteza wzrokowa Arson (Arson) - Broszurowa
- Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu 1 Percepcja wzrokowa (Arson) - Miękka
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 4 Grafopercepcja (Arson) - Miękka
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie sekwencyjne (Edukacyjne) - broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 2. Analiza, synteza wzrokowa i odwrócenia (Arson) - Miękka
- Myślę, czytam, rysuję cz.3 (Arson) - broszurowa
- Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające mowę z.1 + układanki (Arson) - pudełko
- DYSLEKSJA 7-8 LAT (WiR) - broszurowa
- Dysleksja 3-4 lat (WiR) - broszurowa
- Elementarz rowijający komunikację Zeszyt ćwiczeń (Arson) - Miękka
- Gotowi do startu Sylaby Zeszyt ćwiczeń 3 (Arson) - Miękka
- Gotowi do startu Materiał Atematyczny Zeszyt ćwiczeń (Arson) - Miękka
- Gotowi do startu Materiał literowy Zeszyt ćwiczeń (Arson) - Miękka
- Dysleksja 11-13 lat (WiR) -
- Leksemki Karty rozwijające mowę i język (Arson) - Pudełko kartonowe
- Zestaw sylab. Czytaj i pisz (Arson) - pudełko
- Czarne czy białe Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się (Arson) - Pudełko kartonowe
- Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja cz.3 (WiR) -