Marketing polityczny a public relations Różnice, podobieństwa, kontrowersje

Książka

Marketing polityczny a public relations
Różnice, podobieństwa, kontrowersje

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375455472
  • Ilość stron: 180
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing polityczny a public relations

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

"Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".
prof. dr hab. Maciej Mrozowski


Szczegóły: Marketing polityczny a public relations

Tytuł: Marketing polityczny a public relations
Podtytuł: Różnice, podobieństwa, kontrowersje
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375455472
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 180
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Redakcja: Jabłoński Wojciech


Recenzje: Marketing polityczny a public relations

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×