Marketing polityczny a public relations Różnice, podobieństwa, kontrowersje
Marketing polityczny a public relations
Różnice, podobieństwa, kontrowersje
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375455472
- Ilość stron: 180
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny a public relations
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
"Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".
prof. dr hab. Maciej Mrozowski
Szczegóły: Marketing polityczny a public relations
Tytuł: Marketing polityczny a public relations
Podtytuł: Różnice, podobieństwa, kontrowersje
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375455472
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 180
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Redakcja: Jabłoński Wojciech