Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
MAISON DOMINIKA
Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
MAISON DOMINIKA
- Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 978-83-924039-1-3
- Ilość stron: 262
- Format: 0x2200
Niedostępna
Opis: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA
Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Bogato ilustrowana publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię zjawiska na świecie i w Polsce, szeroko opisuje i analizuje kilkanaście kampanii polskich i zagranicznych, wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam, prezentuje dorobek
Szczegóły: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA
Tytuł: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
Autor: MAISON DOMINIKA
Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
Kod paskowy: 9788392403913
ISBN: 978-83-924039-1-3
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 262
Format: 0x2200
Recenzje: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: MAISON DOMINIKA (6)
- Wartości polityka społeczeństwo (Scholar) - Twarda
- Jakościowe metody badań marketingowych (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Polak w świecie finansów (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Psychologia konsumenta (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Brand Equity (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka