Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

Książka

Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

  • Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 978-83-924039-1-3
  • Ilość stron: 262
  • Format: 0x2200
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 50,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 50,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA

Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Bogato ilustrowana publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię zjawiska na świecie i w Polsce, szeroko opisuje i analizuje kilkanaście kampanii polskich i zagranicznych, wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam, prezentuje dorobek


Szczegóły: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA

Tytuł: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
Autor: MAISON DOMINIKA
Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
Kod paskowy: 9788392403913
ISBN: 978-83-924039-1-3
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 262
Format: 0x2200


Recenzje: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: