Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

, ,

Książka

Optymalizacja obsługi klienta
Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788375566710
  • Ilość stron: 284
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Optymalizacja obsługi klienta - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi

Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta.
Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.


Szczegóły: Optymalizacja obsługi klienta - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi

Tytuł: Optymalizacja obsługi klienta
Podtytuł: Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność
Autor: Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566710
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 284
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.472 kg


Recenzje: Optymalizacja obsługi klienta - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: