Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Świerczyńska-Głownia Weronika
Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Świerczyńska-Głownia Weronika
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788323338123
- Ilość stron: 136
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce - Świerczyńska-Głownia Weronika
Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem podstawowej kategorii odbiorczej tych treści, czyli studentów i doktorantów, a także młodych badaczy zajmujących się problematyką funkcjonowania rynku audiowizualnego w naszym kraju. Biorąc pod uwagę wielość wątków tematycznych przedstawionych w książce, można przewidywać, że znajdzie ona wielu czytelników w kręgu naukowców, badaczy i studentów oraz doktorantów reprezentujących środowisko związane ze studiami w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, ekonomii mediów oraz zarządzania mediami,
Z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJM
Szczegóły: Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce - Świerczyńska-Głownia Weronika
Tytuł: Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Autor: Świerczyńska-Głownia Weronika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323338123
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 136
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.225 kg