Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Książka

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788326479830
  • Ilość stron: 180
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.


Szczegóły: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk

Tytuł: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
ISBN: 9788326479830
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 180
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.238 kg


Recenzje: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×