Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Henryk Mruk
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Henryk Mruk
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788326479830
- Ilość stron: 180
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.
Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Szczegóły: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk
Tytuł: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
ISBN: 9788326479830
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 180
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.238 kg