Budowa wartości klienta Teoria i praktyka
Dobiegała-Korona Barbara
Budowa wartości klienta
Teoria i praktyka
Dobiegała-Korona Barbara
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788379306893
- Ilość stron: 383
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Budowa wartości klienta - Dobiegała-Korona Barbara
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów.
Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:
1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,
2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości),
3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Szczegóły: Budowa wartości klienta - Dobiegała-Korona Barbara
Tytuł: Budowa wartości klienta
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Dobiegała-Korona Barbara
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379306893
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 383
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.59 kg