Budowa wartości klienta Teoria i praktyka

Książka

Budowa wartości klienta
Teoria i praktyka

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788379306893
  • Ilość stron: 383
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 70,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 70,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Budowa wartości klienta - Dobiegała-Korona Barbara

Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów.

Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:

1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,
2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości),
3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).


Szczegóły: Budowa wartości klienta - Dobiegała-Korona Barbara

Tytuł: Budowa wartości klienta
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Dobiegała-Korona Barbara
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379306893
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 383
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.59 kg


Recenzje: Budowa wartości klienta - Dobiegała-Korona Barbara

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×