Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Joanna Łodziana-Grabowska
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Joanna Łodziana-Grabowska
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375567274
- Ilość stron: 190
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Joanna Łodziana-Grabowska
Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.
Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.
Szczegóły: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Joanna Łodziana-Grabowska
Tytuł: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Autor: Joanna Łodziana-Grabowska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567274
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg