Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

Książka

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375567274
  • Ilość stron: 190
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Joanna Łodziana-Grabowska

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.

Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.


Szczegóły: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Joanna Łodziana-Grabowska

Tytuł: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Autor: Joanna Łodziana-Grabowska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567274
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg


Recenzje: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Joanna Łodziana-Grabowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: