Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego

Książka

Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym
Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788379306701
  • Ilość stron: 241
  • Format: 15.8x22.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym - Elżbieta Wolanin-Jarosz

Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.

Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.


Szczegóły: Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym - Elżbieta Wolanin-Jarosz

Tytuł: Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym
Podtytuł: Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego
Autor: Elżbieta Wolanin-Jarosz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379306701
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 241
Format: 15.8x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym - Elżbieta Wolanin-Jarosz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×