Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego
Elżbieta Wolanin-Jarosz
Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym
Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego
Elżbieta Wolanin-Jarosz
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788379306701
- Ilość stron: 241
- Format: 15.8x22.9
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym - Elżbieta Wolanin-Jarosz
Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.
Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.
Szczegóły: Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym - Elżbieta Wolanin-Jarosz
Tytuł: Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym
Podtytuł: Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego
Autor: Elżbieta Wolanin-Jarosz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379306701
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 241
Format: 15.8x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg