Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten Projektorientierter fremdsprachenunterricht im universitaren Bereich

Książka

Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten
Projektorientierter fremdsprachenunterricht im universitaren Bereich

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788323228158
  • Ilość stron: 192
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 15,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 15,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten - Gorąca-Sawczyk Gabriela

Celem książki jest ukazanie, w jaki sposób wykładowcy na kierunku lingwistyka stosowana mogą pracować ze studentami nad obcojęzycznymi tekstami reklamowymi, rozwijając przy tym ich kompetencję interkulturową oraz umiejętność pracy w projekcie. Wykształcenie u studentów umiejętności świadomego odbioru oraz pisania tekstów reklamowych, znajomość technik tworzenia oraz kreatywnego pisania, także w językach obcych, są atutami na rynku reklamy, dlatego warto włączyć do praktycznej nauki języków obcych analizę porównawczą testów reklamowych w języku ojczystym i obcym. O sukcesie tekstu reklamowego decyduje jego perswazyjny język, oprawa muzyczna oraz efekty wizualne, które wzmacniają przekaz słowny. Obcojęzyczny przekaz reklamowy zawiera także elementy charakterystyczne dla kultury kraju, w którym jest emitowany. Przyszły copywriter powinien zdawać sobie sprawę z tej złożoności. W pracy można znaleźć wskazówki, w jaki sposób przygotować studentów do tworzenia spójnych pod względem treści i formy tekstów reklamowych na potrzeby kampanii międzynarodowych.


Szczegóły: Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten - Gorąca-Sawczyk Gabriela

Tytuł: Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten
Podtytuł: Projektorientierter fremdsprachenunterricht im universitaren Bereich
Autor: Gorąca-Sawczyk Gabriela
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Seria: JĘZYK KULTURA KOMUNIKACJA
ISBN: 9788323228158
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Języki: niemiecki
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.346 kg


Recenzje: Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten - Gorąca-Sawczyk Gabriela

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten - Gorąca-Sawczyk Gabriela