Key Concepts in Tourism

,

Książka

Key Concepts in Tourism

,

  • Wydawnictwo: Macmillan
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9781403985026
  • Ilość stron: 230
  • Format: 14x21.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 70,30 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 70,30 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Key Concepts in Tourism - Edmunds James, Loykie Lomine

This book provides an accessible and comprehensive guide to the major themes, concepts, terms and theorists encountered by students of Tourism. Concepts are listed alphabetically and cross-referenced for ease of use. Tables and figures complement the text, and to help explain complex terminology.


Szczegóły: Key Concepts in Tourism - Edmunds James, Loykie Lomine

Tytuł: Key Concepts in Tourism
Autor: Edmunds James, Loykie Lomine
Wydawnictwo: Macmillan
ISBN: 9781403985026
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 230
Format: 14x21.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.304 kg


Recenzje: Key Concepts in Tourism - Edmunds James, Loykie Lomine

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Edmunds James, Loykie Lomine (1)