Key Concepts in Tourism
Edmunds James, Loykie Lomine
Key Concepts in Tourism
Edmunds James, Loykie Lomine
- Wydawnictwo: Macmillan
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9781403985026
- Ilość stron: 230
- Format: 14x21.5 cm
- Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Jutro (poniedziałek 2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
70,30 PLN
Opis: Key Concepts in Tourism - Edmunds James, Loykie Lomine
This book provides an accessible and comprehensive guide to the major themes, concepts, terms and theorists encountered by students of Tourism. Concepts are listed alphabetically and cross-referenced for ease of use. Tables and figures complement the text, and to help explain complex terminology.
Szczegóły: Key Concepts in Tourism - Edmunds James, Loykie Lomine
Tytuł: Key Concepts in Tourism
Autor: Edmunds James, Loykie Lomine
Wydawnictwo: Macmillan
ISBN: 9781403985026
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 230
Format: 14x21.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.304 kg