Unity i Blender Praktyczne tworzenie gier
Thorn Alan
Unity i Blender
Praktyczne tworzenie gier
Thorn Alan
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788328302693
- Ilość stron: 312
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Unity i Blender - Thorn Alan
Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)
Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności! Z tego duetu gromadnie korzystają małe studia opracowujące gry ? studia z małym budżetem, ale ze świetnymi pomysłami!
Jeżeli Twoim marzeniem jest wejście na rynek gier komputerowych, lecz nie dysponujesz budżetem, który pozwoliłby Ci zagrozić gigantom elektronicznej rozrywki, to Unity w połączeniu z Blenderem jest Twoją szansą na sukces. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jak zorganizować proces tworzenia gry w dziesięciu etapach. Z kolejnych rozdziałów nauczysz się, jak przenosić modele z Blendera do Unity, tworzyć tekstury i teren oraz animować obiekty. Na sam koniec dowiesz się, w jaki sposób oświetlać przedmioty i przechowywać stan gry. Znajdziesz tu też opisy różnych narzędzi, które mogą Ci pomóc w codziennej pracy. Ta książka to obowiązkowa lektura dla wszystkich marzycieli, którzy chcą tworzyć gry komputerowe. Dzięki niej marzenia staną się rzeczywistością!
Sięgnij po tę książkę i:
zintegruj Unity z Blenderem
stwórz zaawansowany teren
wykonaj atrakcyjne modele
stwórz animację
zbuduj grę komputerową w 10 sprawdzonych etapach
Zaprezentuj światu swoją wizję elektronicznej rozrywki!
Szczegóły: Unity i Blender - Thorn Alan
Tytuł: Unity i Blender
Podtytuł: Praktyczne tworzenie gier
Autor: Thorn Alan
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328302693
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 312
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg