Mafia 2.0 Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej

Książka

Mafia 2.0
Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788375614879
  • Ilość stron: 304
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Mafia 2.0 - Kurowski Wojciech

Autor przedstawia proces i proceder kreowania wartości w wyniku cyfrowej komercjalizacji działalności przestępczej. Sprawcy takich czynów najczęściej wykorzystują do działań przestępczych legalne podmioty gospodarcze. Odbywa się to pod pozorem legalnej działalności gospodarczej, np. normalnych operacji bankowych, gospodarczych, czy handlowych.
Dr W. Kurowski poszukuje odpowiedzi na fascynujące pytanie: czy nowe modele przestępczego biznesu są powieleniem istniejących modeli biznesowych występujących w legalnej działalności gospodarczej, czy też są one koncepcją oryginalną (organizacje przestępcze to prekursorzy, imitatorzy czy dinozaury wśród przedsiębiorstw funkcjonujących w gospodarce opartej na wiedzy i korzystającej z sieci internetowych w skali globalnej)?
Autor twierdzi i dowodzi w książce, że technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) spowodowały zasadnicze zmiany w tworzeniu wartości przez grupy przestępcze. Książka przedstawia mechanizmy przejmowania wartości przez organizacje przestępcze dzięki wykorzystaniu algorytmów informatycznych w warunkach gospodarki cyfrowej.


Szczegóły: Mafia 2.0 - Kurowski Wojciech

Tytuł: Mafia 2.0
Podtytuł: Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej
Autor: Kurowski Wojciech
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375614879
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 304
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Mafia 2.0 - Kurowski Wojciech

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: