Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku

Książka

Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788377846001
  • Ilość stron: 242
  • Format: 23.9x17.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 40,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku

Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).


Szczegóły: Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku

Tytuł: Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377846001
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 242
Format: 23.9x17.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.465 kg
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa-Figura Danuta


Recenzje: Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×