Guerrilla Marketing Remix: The Best of Guerrilla Marketing
Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson
Książka
Guerrilla Marketing Remix: The Best of Guerrilla Marketing
Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson
- Wydawnictwo: Mcgraw-Hill Publ.Comp.
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9781599184227
- Ilość stron: 464
Wysyłka:
poniedziałek (2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
poniedziałek (2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
103,40 PLN
Opis: Guerrilla Marketing Remix: The Best of Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson
Szczegóły: Guerrilla Marketing Remix: The Best of Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson
Tytuł: Guerrilla Marketing Remix: The Best of Guerrilla Marketing
Autor: Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson
Wydawnictwo: Mcgraw-Hill Publ.Comp.
ISBN: 9781599184227
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 464
Waga: 0.714 kg