Intercultural Business Communication

Książka

Intercultural Business Communication

  • Wydawnictwo: Cornelsen + Oxford
  • Rok wydania: 2000
  • ISBN: 9783810931238
  • Ilość stron: 144
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 77,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 77,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Intercultural Business Communication - Robert Gibson

Die Reihe wendet sich an Studierende, fü,r die Englisch Bestandteil des Studiums ist - zum Erschließ,en fachwissenschaftlicher Texte und als Kommunikationssprache, etwa bei Praktika.

Die Bä,nde vermitteln grundlegende Fach- und Methodenkenntnisse sowie Ü,berblickswissen. Dadurch eignen sie sich zum Nachschlagen, zur Orientierung, zum Festigen der Studieninhalte und als Repetitorien vor dem Examen.

Das Buch fü,hrt in Theorie und Praxis der interkulturellen Wirtschaftskommunikation ein und sensibilisiert fü,r den Umgang mit Menschen aus anderen Kulturen.


Szczegóły: Intercultural Business Communication - Robert Gibson

Tytuł: Intercultural Business Communication
Autor: Robert Gibson
Wydawnictwo: Cornelsen + Oxford
ISBN: 9783810931238
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 144
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.223 kg


Recenzje: Intercultural Business Communication - Robert Gibson

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×