Intercultural Business Communication
Robert Gibson
Intercultural Business Communication
Robert Gibson
- Wydawnictwo: Cornelsen + Oxford
- Rok wydania: 2000
- ISBN: 9783810931238
- Ilość stron: 144
- Oprawa: oprawa broszurowa
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Opis: Intercultural Business Communication - Robert Gibson
Die Reihe wendet sich an Studierende, fü,r die Englisch Bestandteil des Studiums ist - zum Erschließ,en fachwissenschaftlicher Texte und als Kommunikationssprache, etwa bei Praktika.
Die Bä,nde vermitteln grundlegende Fach- und Methodenkenntnisse sowie Ü,berblickswissen. Dadurch eignen sie sich zum Nachschlagen, zur Orientierung, zum Festigen der Studieninhalte und als Repetitorien vor dem Examen.
Das Buch fü,hrt in Theorie und Praxis der interkulturellen Wirtschaftskommunikation ein und sensibilisiert fü,r den Umgang mit Menschen aus anderen Kulturen.
Szczegóły: Intercultural Business Communication - Robert Gibson
Tytuł: Intercultural Business Communication
Autor: Robert Gibson
Wydawnictwo: Cornelsen + Oxford
ISBN: 9783810931238
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 144
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.223 kg
Recenzje: Intercultural Business Communication - Robert Gibson
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Robert Gibson (5)
- Zachowania polityczne Tom 2 (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Zachowania polityczne Tom 1 (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Zachowania polityczne Tom 2 (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Intercultural Business Communication (Cornelsen + Oxford) - oprawa broszurowa
- Dar krwi (SQN - Sine Qua Non) - Miękka ze skrzydełkami