Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy
Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy
- Wydawnictwo: AFM
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788375711325
- Ilość stron: 202
- Format: 17.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy
Media i polityka nieustannie ogniskują uwagę analityków życia społecznego. Autorzy zgromadzonych w tej książce tekstów podejmują próbę dyskusji nad takimi procesami, jak budowa nowoczesnej demokracji, uzależnienie rozwoju gospodarczego od wiedzy i innowacyjności, mediatyzacja życia politycznego, zastosowanie nowych technologii w ramach społeczeństwa informacyjnego w procesie dochodzenia do władzy i jej sprawowania. Bez komentarza nie pozostały również takie zjawiska, jak tabloidyzacja i instrumentalizacja polityki, a co za tym idzie jej utowarowienie.
Szczegóły: Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy
Tytuł: Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy
Wydawnictwo: AFM
ISBN: 9788375711325
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 202
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg