Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy

Książka

Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy

  • Wydawnictwo: AFM
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375711325
  • Ilość stron: 202
  • Format: 17.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy

Media i polityka nieustannie ogniskują uwagę analityków życia społecznego. Autorzy zgromadzonych w tej książce tekstów podejmują próbę dyskusji nad takimi procesami, jak budowa nowoczesnej demokracji, uzależnienie rozwoju gospodarczego od wiedzy i innowacyjności, mediatyzacja życia politycznego, zastosowanie nowych technologii w ramach społeczeństwa informacyjnego w procesie dochodzenia do władzy i jej sprawowania. Bez komentarza nie pozostały również takie zjawiska, jak tabloidyzacja i instrumentalizacja polityki, a co za tym idzie jej utowarowienie.


Szczegóły: Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy

Tytuł: Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy
Wydawnictwo: AFM
ISBN: 9788375711325
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 202
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg


Recenzje: Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×