Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych
Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent
Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych
Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych
Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788379309429
- Ilość stron: 172
- Format: 16.0x23.0
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych - Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent
Zaprezentowana w publikacji autorska propozycja zajęć fakultatywnych dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej dotyczy przede wszystkim rozwijania ich empatii, postawy egzystencjalnej być, przejawiającej się otwartością na drugiego człowieka i odpowiedzialnością za niego, umiejętności radzenia sobie ze złością swoją i innych w różnych sytuacjach społecznych oraz uwrażliwiania ich na obowiązujące normy moralne i ich przestrzeganie.
Publikacja skierowana jest do psychologów i pedagogów na co dzień pracujących z osobami niedostosowanymi społecznie, studentów oraz do kadry naukowo-dydaktycznej, która każdego dnia kształci przyszłych pedagogów. Zaproponowany program ma na celu wzbogacenie tych istniejących już na poziomie kształcenia akademickiego o treści umożliwiające przyszłym pracownikom jeszcze sprawniejsze realizowanie planów zawodowych.
Szczegóły: Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych - Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent
Tytuł: Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych
Podtytuł: Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych
Autor: Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379309429
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 172
Format: 16.0x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg