Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788377846674
- Ilość stron: 288
- Format: 17.5x25.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i przede wszystkim społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.
Szczegóły: Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Tytuł: Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377846674
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 288
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.708 kg