Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Książka

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788377846674
  • Ilość stron: 288
  • Format: 17.5x25.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i przede wszystkim społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.


Szczegóły: Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Tytuł: Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377846674
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 288
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.708 kg


Recenzje: Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: