AdWords 360° Katalog skutecznych kampanii
Paulina Wiktorska
AdWords 360°
Katalog skutecznych kampanii
Paulina Wiktorska
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788328305847
- Ilość stron: 144
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: AdWords 360° - Paulina Wiktorska
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa!
Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.
Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Googlea można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking. Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz!
Szczegóły: AdWords 360° - Paulina Wiktorska
Tytuł: AdWords 360°
Podtytuł: Katalog skutecznych kampanii
Autor: Paulina Wiktorska
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328305847
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 144
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.345 kg
Recenzje: AdWords 360° - Paulina Wiktorska
Wielu z Was czyta teraz tę recenzję, chcąc lepiej poznać program AdWords. Jesteś zapewne osobą zajmującą się na co dzień marketingiem, reklamą i wizerunkiem firmy, albo dopiero zgłębiasz tajniki tej trudnej, ale jakże ciekawej sztuki przekazu i zachęcania. Jeżeli słyszałeś już o AdWords, to sam wiesz, drogi czytelniku, że jest to potężne narzędzie promocji. Jeśli wydaje Ci się, że nie – to tylko Ci się tak wydaje.AdWords to system reklamowy stworzony przez firmę Google. Pozwala on na wyświetlanie treści sponsorowanych w wyszukiwarce Google, oraz na stronach współpracujących w programie AdSense. Wszyscy użytkownicy Internetu, korzystający ze wspomnianej wyszukiwarki, są przyzwyczajeni do wyświetlających się dopasowanych, zaskakujących, czasami ciekawych odpowiedzi na próbę wyszukania informacji. Książka „AdWords 360 °. Katalog skutecznych kampanii”, podzielona jest na pięć rozdziałów. Każdy z nich prezentuje odmienną część z której składa się opisywany system. Za każdym razem, gdy autorka przybliża nam przedstawianą, szczególną i wartą uwagi cechę, jest ona poparta konkretnym Case Study, czyli konkretną analizą przypadku. Każdy z trzydziestu case’ów jest uporządkowany w pewien logiczny schemat. Zawierają one przedstawione poniżej elementy:1.Podstawowe informacje tj. marka, kraj, czas realizacji i rodzaj kampanii. 2.Krótki opis przedstawianej firmy – kilka słów czym się zajmuje. 3.Danie główne – opis zrealizowanej kampanii4.Efekt – Podsumowanie osiągniętych wynikówNajlepszym przykładem idealnie ukazującym informacje zawarte w tej książce o AdWords może być Case Study „Pepsi Max – Niemożliwe staje się możliwe” z rozdziału „Wideo potęgą wizerunku”. Pamiętacie chyba niedawno ukazujące się krótkie filmiki reklamowe od Pepsi w serwisie YouTube, prawda?Co ważniejsze nie wszystkie przedstawiane kampanie oparte są o wielotysięczne czy milionowe fundusze. Niektóre z nich to koszt jedynie kilkudziesięciu dolarów, co oczywiście może dziwić.Okładka książki jest kolorowa. Na planie głównym znajduje się wykres przedstawiający pięć etapów przedstawionych podczas analizowania przypadków: Decoration (dekoracja), Statistics (statystyka), Idea (pomysł), Architect (architekt), Reward (nagroda).Przedstawione w książce pomysły zapewne będą inspiracją dla nowo powstających kampanii. Ciekawe pomysły mogą być wzorowane na tych opisanych, a co najważniejsze czytelnik po ich przeczytaniu nie boi się zaryzykować ze swoją odważną kampanią. Warte przeczytania, szczególnie dla osób mniej zaawansowanych w znajomości programów reklamowych.Moja ocena: 8/10Polecamy, zespół dobrerecenzje.pldobrerecenzje.pl 2016-02-22 13:55:53