Marketing marki W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartości marki
Marconi Joe
Marketing marki
W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartości marki
Marconi Joe
- Wydawnictwo: K.E. Liber
- Rok wydania: 2002
- ISBN: 8388170457
- Ilość stron: 227
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing marki - Marconi Joe
Książka analizuje podstawy marketingu marki, projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia ich na nasyconym rynku i tworzenia grupy lojalnych nabywców.
Producent:
WYDAWNICTWO K.E.LIBER S.C., KRZYSZTOF KOŁAKOWSKI, KATARZYNA BUCHLA
ul. Płowiecka 42
04-501 Warszawa (PL)
tel: 600856017
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing marki - Marconi Joe
Tytuł: Marketing marki
Podtytuł: W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartości marki
Autor: Marconi Joe
Wydawnictwo: K.E. Liber
Kod paskowy: 9788388170454
ISBN: 8388170457
Tytuł oryginału: THE BRAND MARKETING BOOK
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Awdziej Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 227
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg