Badanie i projektowanie komunikacji 4
Badanie i projektowanie komunikacji 4
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788365148384
- Ilość stron: 258
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Badanie i projektowanie komunikacji 4
Seria Projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom Badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu Komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.
Szczegóły: Badanie i projektowanie komunikacji 4
Tytuł: Badanie i projektowanie komunikacji 4
Wydawnictwo: Libron
Seria: PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI
ISBN: 9788365148384
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 258
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg