Badanie i projektowanie komunikacji 4

Książka

Badanie i projektowanie komunikacji 4

  • Wydawnictwo: Libron
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788365148384
  • Ilość stron: 258
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badanie i projektowanie komunikacji 4

Seria Projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom Badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu Komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.


Szczegóły: Badanie i projektowanie komunikacji 4

Tytuł: Badanie i projektowanie komunikacji 4
Wydawnictwo: Libron
Seria: PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI
ISBN: 9788365148384
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 258
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Badanie i projektowanie komunikacji 4

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×