Marketing Teoria pragmatyczna Podręcznik akademicki

Książka

Marketing Teoria pragmatyczna
Podręcznik akademicki

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing Teoria pragmatyczna - Pazio Nemezjusz M.

Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.


Szczegóły: Marketing Teoria pragmatyczna - Pazio Nemezjusz M.

Tytuł: Marketing Teoria pragmatyczna
Podtytuł: Podręcznik akademicki
Autor: Pazio Nemezjusz M.
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788378140795
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 438
Format: 16.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.812 kg


Recenzje: Marketing Teoria pragmatyczna - Pazio Nemezjusz M.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×