Szkoła-uczniowie-nauczyciele Elizjum czy Tartar Rzecz o współczesnej (nie)amorficznej przestrzeni edukacyjnej
Szkoła-uczniowie-nauczyciele Elizjum czy Tartar
Rzecz o współczesnej (nie)amorficznej przestrzeni edukacyjnej
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788374056373
- Ilość stron: 273
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
35,00 PLN
Opis: Szkoła-uczniowie-nauczyciele Elizjum czy Tartar
Współczesne problemy oświatowe i wychowawcze
Pedeutologiczna perspektywa edukacyjna w kontekście funkcjonowania współczesnej szkoły
Trudności związane z funkcjonowaniem w zawodzie nauczyciela
Szczegóły: Szkoła-uczniowie-nauczyciele Elizjum czy Tartar
Tytuł: Szkoła-uczniowie-nauczyciele Elizjum czy Tartar
Podtytuł: Rzecz o współczesnej (nie)amorficznej przestrzeni edukacyjnej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
ISBN: 9788374056373
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 273
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg