Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie

Książka

Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie

  • Wydawnictwo: IVG
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788364286278
  • Ilość stron: 386
  • Format: 17.5x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 96,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 96,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie

Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na
dziennikarskich kierunkach studiów. Podobnie jak interdyscyplinarny charakter mają nauki o mediach, równie zróżnicowane jest spektrum tematyczne tekstów zawartych w niniejszej publikacji. Ich tematyka dotyczy bowiem zarówno różnorodnych aspektów dziennikarstwa, współczesnych problemów mediów masowych, jak również komunikowania wizualnego, komunikowania marketingowego czy też komunikowania międzykulturowego.


Szczegóły: Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie

Tytuł: Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie
Wydawnictwo: IVG
ISBN: 9788364286278
Języki: polski, ukraiński
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 386
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.06 kg
Redakcja: Gawroński Sławomir, Leonowicz-Bukała Iwona


Recenzje: Problemy mediów i komunikacji społecznej uwarunkowania polskie i ukraińskie

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×