Marketing polityczny w kampanii wyborczej
Marketing polityczny w kampanii wyborczej
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788374417662
- Ilość stron: 384
- Format: 16x22.5 cm
- Oprawa: oprawa broszurowa
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny w kampanii wyborczej
Główną zaleta książki jest umiejętne połączenie przystępnie wyłożonej teorii marketingu z analiza jego zastosowania na gruncie polskim, w warunkach wyborów lokalnych. Analiza ta, dokonana na podstawie materiałów zebranych przez autorkę w czasie wyborów samorządowych w 2006-01-03 roku w Bytomiu, porównuje strategie prowadzenia poszczególnych kampanii wyborczych oraz podejmuje próbę oceny stopnia wykorzystania założeń marketingu politycznego przez wszystkie podmioty, które wzięły udział w wyborach – partie, stowarzyszenia lokalne oraz komitety wyborców.
Szczegóły: Marketing polityczny w kampanii wyborczej
Tytuł: Marketing polityczny w kampanii wyborczej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN: 9788374417662
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 384
Format: 16x22.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.574 kg