Systemy promocji przedsiębiorstw
Marek Drzazga
Systemy promocji przedsiębiorstw
Marek Drzazga
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 8320815991
- Ilość stron: 171
- Format: 15.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Systemy promocji przedsiębiorstw - Marek Drzazga
Promocja - rozumiana jako system służący do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem ?? nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wielu wysoko rozwiniętych państwach zaostrzyła się konkurencja na rynku ze względu na rosnące podobieństwo produktów i trudności w odróżnianiu się od konkurentów przy użyciu takich instrumentów marketingu-mix, jak produkt, cena czy dystrybucja. Dlatego wiele przedsiębiorstw stara się uzyskać przewagę konkurencyjną lub zachować swoją pozycję rynkową, prowadząc działania promocyjne. Celem tych działań jest stworzenie unikatowej propozycji komunikacyjnej dla produktów własnych danego przedsiębiorstwa.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły: Systemy promocji przedsiębiorstw - Marek Drzazga
Tytuł: Systemy promocji przedsiębiorstw
Autor: Marek Drzazga
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815993
ISBN: 8320815991
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 171
Format: 15.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg