Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Książka

Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788326495359
  • Ilość stron: 548
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 122,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 122,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing terytorialny - Andrzej Szromnik

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.


Szczegóły: Marketing terytorialny - Andrzej Szromnik

Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Miasto i region na rynku
Autor: Andrzej Szromnik
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326495359
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 548
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.81 kg


Recenzje: Marketing terytorialny - Andrzej Szromnik

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Andrzej Szromnik (1)