Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Pomykalski Andrzej
Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Pomykalski Andrzej
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- EAN: 590480700886101
- Ilość stron: 220
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD - Pomykalski Andrzej
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Szczegóły: Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD - Pomykalski Andrzej
Nazwa: Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Autor: Pomykalski Andrzej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 590480700886101
Języki: polski
Ilość stron: 220
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg