Marketing przyszłości Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

Książka

Marketing przyszłości
Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788325581992
  • Ilość stron: 334
  • Format: 16.5x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 67,70 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 67,70 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing przyszłości - Rosa Grażyna

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości.

Założeniem rozważań jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.

Autorzy przedstawiają:
istotę i przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście krajowym i międzynarodowym,
podstawowe problemy badawcze, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych,
kierunki rozwoju marketingu.

Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych jako pomoc do przedmiotów: podstawy marketingu, zarządzanie marketingowe, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: marketing usług, zachowania nabywców. Może być przydatna również słuchaczom studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem, jak również praktykom, śledzącym nowe trendy w marketingu.

Zespół autorski tworzą pracownicy Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, głównie Katedry Marketingu Usług.


Ogromną zaletą książki jest jej bardzo czytelna, logiczna wewnętrzna struktura, w której Czytelnik odnajdzie nie tylko najważniejsze ustalenia teoretyczne marketingu (), ale także pełny przegląd możliwych rozwiązań strategicznych (). Warte szczególnej uwagi są te fragmenty książki, które dotyczą nowoczesnych ujęć marketingu, gdyż dowodzą konieczności szybkiego nadążania za nową wiedzą z zakresu: badania rynku, analizy zachowań konsumentów, zarządzania narzędziami 4P oraz budowania lojalności klientów stanowiących podstawę sukcesu rynkowego współczesnych przedsiębiorstw ().

Prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Szczegóły: Marketing przyszłości - Rosa Grażyna

Tytuł: Marketing przyszłości
Podtytuł: Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
Autor: Rosa Grażyna
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325581992
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 334
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.548 kg


Recenzje: Marketing przyszłości - Rosa Grażyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×