Książka
  • Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 8389355930
  • Ilość stron: 312
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie marką - Jacek Kall, Kłeczek Ryszard, Sagan Adam

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na rynku. O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.



We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.



W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:

- świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe,

- sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu,

- skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),

- zarządzanie portfelem marek,

- techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy,

- finansowe aspekty zarządzania wartością marki.


Szczegóły: Zarządzanie marką - Jacek Kall, Kłeczek Ryszard, Sagan Adam

Tytuł: Zarządzanie marką
Autor: Jacek Kall, Kłeczek Ryszard, Sagan Adam
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
Kod paskowy: 9788389355935
ISBN: 8389355930
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 312
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.555 kg


Recenzje: Zarządzanie marką - Jacek Kall, Kłeczek Ryszard, Sagan Adam

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Jacek Kall, Kłeczek Ryszard, Sagan Adam (1)